Meny

For salgs- og serveringssteder som er kunder hos oss:

Disse sidene er for utsalgssteder som selger våre drikkevarer. Hvis du har kjøpt et produkt hos et av disse stedene og vil gi oss en tilbakemelding, se kontaktinformasjon for vår forbrukerkontakt


Kundesenteret vårt er åpent mellom 08.00-17.00 alle hverdager.

For henvendelser fra alle typer utsalgssteder:

Tlf: (+47) 22 06 95 00
E-post: kundesenter@ringnes.no

Husk å alltid påføre kundenummer og telefonnummer i emnefeltet slik at vi raskt kan komme i kontakt med deg ved behov.

 

 

Bestilling av glass

Serveringssteder som har avtale med oss kan bestille ulike glass, tilpasset sine behov.

Bestilling av glass legges inn på samme måte som man bestiller varer via Telesalg, Webshop, eller ulike innkjøpsportaler.

Kontakt Ringnes på telefon 22 06 95 00 eller uteliv@ringnes.no ved spørsmål, eller besøk shop.ringnes.no.

 

Tilbakekaller julebrus og eplemost tappet på 0,33l blank glassflaske

12.12.2020:  Ringnes har avdekket tilfeller med skader i flaskemunningen på 0,33 l blanke glassflasker. Sett opp mot det store volumet av flasker i markedet er omfanget svært begrenset. Selskapet velger likevel å tilbakekalle produkter som leveres på de aktuelle flaskene som et føre var-tiltak.>
Produktene dette gjelder er Dahls Julebrus, Dahls julebrus Lett, Hamar & Lillehammer julebrus, Hamar & Lillehammer julebrus Lett, Mozell Eplemost og Tou Eplemost.

Les mer

Enighet mellom Konkurransetilsynet og Ringnes om avhjelpende tiltak i avtaler for salg av øl til utelivsmarkedet

I en pressemelding som ble sendt ut 11. juni 2020 offentliggjorde tilsynet at vi er kommet til enighet om et sett med prinsipper, oppsummert i 14 avhjelpende tiltak, som skal gjelde for Ringnes’ salg av øl til utelivsmarkedet.

Les mer

Nettbutikk

Bestill dine varer i vår nettbutikk

Cash&Carry

Kjøp og hent varer på våre utsalg:

Bli kunde hos oss

Her registrerer du deg som kunde hos oss