Meny

Dere spurte - vi leverer

Folket har talt, forbrukerne vil ha 𝗦𝗼𝗹𝗼 𝗦𝘂𝗽𝗲𝗿 𝗣𝗮𝘀𝗷𝗼𝗻𝘀𝗳𝗿𝘂𝗸𝘁 tilbake i hyllene.

Ida Davidsen, merkevaresjef for Solo i Ringnes.

Ida Davidsen, merkevaresjef for Solo i Ringnes.

 

Gjennom sosiale medier har det kommet mange ønsker og tilbakemeldinger fra engasjerte Solo-fans – og det har vi selvfølgelig tatt på alvor.

– Solo Super Pasjonsfrukt har engasjert både kommentarfelt og innboks, og vi er glade for å kunne levere på forbrukernes ønsker. Det er moro å se at folk har engasjert seg aktivt i en relansering, og da passet det perfekt med et comeback nå på nyåret, når flere nyheter rulles ut, deler Solo-sjef i Ringnes, Ida Davidsen