Meny

Velkommen til Ringnes Forbrukerkontakt

Har du innspill eller spørsmål til Ringnes?

Ringnes har som målsetning å levere produkter av høy kvalitet. For å sørge for best mulig kontakt og service til våre forbrukere har Ringnes en egen forbrukerkontakt. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger.

Du kan nå oss på telefonnummer (+47) 22 06 95 00 alle hverdager kl 09:00 - 16:00 eller på e-post: forbrukerkontakt@ringnes.no  

Behandling av reklamasjoner gjøres forløpende. Du vil få tilbakemelding fra vår forbrukerkontakt.

Husk å ta vare på produktet til din reklamasjon er håndtert. Du kan bli bedt om å sende dette inn til oss.

Innsendelse av reklamasjoner gjøres til:
Ringnes AS
v/Forbrukerkontakten
PB 7152 Majorstua
0307 Oslo

Opprett en reklamasjon ved å fylle ut dette skjemaet

Produktinformasjon
Produktnavn, størrelse (1,5/ 0,5/0,33) og hvor mange produkter reklamasjonen dreier seg om.
Finnes på bunn av flasken, flaskehalsen eller på baksideetiketten.
Står skrevet på bunnen av flasken, flaskehalsen eller på baksideetiketten.
Har du drukket direkte fra flasken/boksen, i glass, m/u isbiter osv.
Vedlegg
Forbrukerinformasjon