Ringnes har som målsetning å levere produkter av høy kvalitet. For å sørge for best mulig kontakt og service til våre forbrukere har Ringnes en egen forbrukerkontakt. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger.
Du kan nå oss på telefonnummer (+47) 22 06 95 00 alle hverdager kl 08:00 - 17:00 eller på e-post: [email protected]
Behandling av reklamasjoner gjøres forløpende. Du vil få tilbakemelding fra vår forbrukerkontakt.
Husk å ta vare på produktet til din reklamasjon er håndtert. Du kan bli bedt om å sende dette inn til oss.
Innsendelse av reklamasjoner gjøres til:
Ringnes AS
v/Forbrukerkontakten
PB 7152 Majorstua
0307 Oslo
Hvis du har generelle henvendelser til Ringnes kan disse også sendes til [email protected], så vil den rutes videre til riktig person.
I tråd med Åpenhetsloves bestemmelser vil vi besvare henvendelsen så snart som mulig, senest innen tre uker.
Les mer om Ringnes og åpenhetsloven